20181009-101455-54018412

Flevozine nieuw lid Businessclub Almere City FC

Sinds de komst van Zwarte Schapen naar Almere in 1995, is Wim de Bruijn al betrokken bij de club.

Zo heeft zijn reclamebureau Fuser in de beginperiode de advertenties gemaakt, waarin de wedstrijden van Zwarte Schapen werden aangekondigd.

Ook heeft het bureau het logo met het bekende schapenkopje ontworpen, dat was, met een kleine onderbreking, tot maart 2011  de herkenning voor de club. Nu staat er een fantastisch nieuw logo dat past bij de ambities van Almere City FC.

Naast Fuser is Wim de Bruijn, samen met Peter Rijsenbrij van media & evenementenbureau Peter Rijsenbrij Producties uit Lelystad, de drijvende kracht achter Flevozine dat, door middel van een zakenportal op internet en een jaarlijks verschijnend magazine, zakelijk Flevoland met elkaar verbindt. Tevens organiseren zij om de 2 jaar het Flevo Zakenfestival.
Gezien de uitbreiding van activiteiten van Flevozine hebben Peter en Wim besloten om het lidmaatschap van Fuser voort te zetten onder de naam Flevozine.

En wat is er mooier om dat te doen in een periode dat Almere City volop meedraait in de top van de Keukenkampioendivisie. “Het is toch prachtig dat een jonge stad als Almere nu ook door Almere City FC op de kaart gezet wordt.
Daar wil je als Flevolander toch deel van uitmaken”, aldus Wim de Bruin.

Foto: Rob Baltus

Gerelateerd nieuws

FlevoZine | Contact

postbus 283, 8200 AG Lelystad

email: via contactformulier

0320 - 840 310

FlevoZine | Categorie
FlevoZine | archief